Infiniti, Cirque du Solei i konkurs 10.000euro

Opublikowano:

Infiniti rozpoczęło współpracę ze światowej sławy grupą artystyczną Cirque du Soleil. Japoński producent aut luksusowych postanowił zostać ambasadorem sztuki cyrkowej, dzięki czemu, jak twierdzą specjaliści od marketingu, auta tej marki będą bardziej rozpoznawalne we wszystkich zakątkach świata.

Infiniti jest głównym inicjatorem i sponsorem Konkursu Sztuki Cyfrowej (Digital Art Competition), który przeprowadza wspólnie z portalem internetowym Designboom.
To pierwszy w historii konkurs, który wybiera najlepszych artystów tworzących tylko w formie cyfrowej. Jego uczestnicy mają nawiązywać do produktów Infiniti. W konkursie może wziąć udział każdy, kto tworzy innowacyjne, kreatywne i spektakularne projekty, ale w formie sztuki cyfrowej.
Uczestnicy mogą zgłaszać prace w dwóch kategoriach: interior i external, czyli wyświetlane jako filmy czy obrazy komputerowe na ekranie oraz tworzone na dużych płaszczyznach na wolnym powietrzu.

 

Artyści mogą użyć kombinacji technik 2D lub 3D, projekcji hologramów i korzystać z elementów dostępnych w Centrach Infiniti, m.in luksusowych mebli wykonywanych na zamówienie. Najważniejsze, że w centrum pracy ma się znaleźć samochód Infiniti. Będą trzy tematy konkursu. Pierwszy został zatytułowany „Inspired Performance”.
Zwycięzca każdego z tematów zostanie wyłoniony przez internetowe głosowanie i otrzyma nagrodę w wysokości 10 000 euro.

 

dyskutuj na forum

Podobne wpisy

Julian
Julianhttp://www.akrobatykawkole.pl
Absolwent Szkoły Cyrkowej, oraz Kaskaderskiej. Od lat zaangażowany w rozwój portalu i sklepu. Aktualnie jego nowym projektem jest akrobatyka w kole.